İyi günler kızlar 2 yaşında kızımı dün gece sütten kesmeye başladım. Her şey iyi gidiyor uyku dışında. Memede uyuduğu için nasıl uyutacagimi bilmiyorum. Ayağımda sallıyorum olmuyo hiç istemiyo kucagimda pis pis yapiyorum olmuyo sbaah 7 de uyandı hala uyumadı bı akıl verin lütfen