Kizlarrr cok kötüyüm arkadas tavsiyesiyle kullandigim boyaya mavi karistirdim saclarim gri oldu normalde platin diplere dogru koyu diplerde gelmisti oreal ile actim 9.1 ve 10.1 ile boyadim icinde lanet olasi maviyi kattim sonuc gümüs gibi parliyor arkadada bi kisMa girmemis orasi farkli renk sac uclarim ztn yipranmisti bu sebeple uzun zamandir boyamiyordum simdi tekrar 10.1 ile boyarsam bu grilikten kurtulurmuyum yardimci olurmusunuz