Gizem9565 yani o bi seferde olucak bişey değil korkma. Ama bundan sonra daha dikkatli ol. Eşinle tartışırsın illaki hepimiz tartışıyoruz. Ben kendimden örnek verim geçenlerde eşimle bi küçük atıştık canım çok sıkıldı kavga ettik diye ağladım o sırada oğlum uyandı sildim gözlerimi gittim yanına günaydın bebeğim diyip öpüo sarıldım oynadım güldüm oğluma. Sende öyle yapıcaksın çünkü annelik böyle bişe içinde yansan kavrulsan bebeğine şarkı söyleyip oynıcaksın belli etmiceksin. Umarım eşinle aranızdaki sorunda büyümeden düzelir