Liliyy Kızlar 4 aylık bebeğim var komşular toplanıp yeni gelen birine oturmaya gtcekler siz olsanız gidermiydiniz bana kmse gelmedi bebek görmek için
Fatoscum Liliyy bebeğim 1 yaşına girecek ne kimseye gidiyorum ne de evime davet ediyorum.Şu hastalık tamamen bitmeden benim için kalabalık eşittir mikrop 😅
AgentMom Liliyy bana gelmedilerse ona da gitmem. Tek gidersiniz sonra. Ben okadar kalabalığa bebeğimi sokmadım sokmazdım da
Materzioglu Liliyy valla ben 40 çıkmadan başladım gezmelere ev gezmelerine 20 gün zor dayandım eve 😂 elekçi karısı gibi geziyom çocukta alıştı artıl ses gürültü farketmeden uyuyo iyi oldu benimkide 3 ayı bitirdi
Birdunyabircennetannesi Liliyy Bu zamanda kapalı ortama ve kalabalığa sokmamak en doğrusu hastalık var sonuçta eğer olmasaydı giderdim
ikikoalaanasi Liliyy gitmem, buraya ilk taşındığımda 20 kişi evimi görmeye gelmişti. İlk ve son görüşmüşlüğümüz oldu. Şimdi yolda karşılaşsak selam vermiyorlar 😁