Cansinsen Merhaba, şu anda çocuğum 3 yaş 3 aylık. Eylül ayında kreşe yazdırdık sık hastalandı ama gitti. Oradaki psikolog önerisiyle Dil terapisine başladık. Çünkü bahsettiğim gibi her şey normaldi.. Okula haftada 2 gün 1 saat dil terapisi veren uzman geldi. Çok şükür çok uzun cümleler olmasa da birbirimizi anlıyoruz 😇 Sizlerde de bu tarz sıkıntı varsa kesinlikle beklemeyin önce kreş gerekirse dil terapisi.. 🙏🏻 Sevgiler💕