Glcn26-26 Merhaba kizlar bebeğim 4 aylık bugün nezle oldum halsizim kullanabileceğim ilaç var mı vitamin tavsiyeleri bekliyorum teşekkürler 🥰
Cennetagaci Glcn26-26 6 saatte bir parol içebilirsin. Bir de ocean mumy tavsiye ederim multivitamin mineral omega içerikli. Ben hasta olmasam dahi düzenli içiyorum takviye oluyor. Sütün kalitesini de artırır demişti doktorum.
Kubraybars Glcn26-26 Ağrın varsa parol kullan canım birde burnuna tuzlu cek ben öyle yapardım geçmiş olsun 😘
Sda16 Glcn26-26 bebeğimin doktoru umca verdi bana. Normalde çocuklara veriliyormuş emzirdiğim için sende kullanabilirsin dedi.