Kiyos uykı döngüsünü iyi yakalamak gerekiyor. benim kızımda 4 ay 9 günlük. 2-3 ay arası bende yakalamayı bilmiyordum o döngüleri koyunca uyanıyo diye dert yakınıyordum sonra çözdüm. ilk 40 dk kucakta uyumak istiyordu yatırınca uyanıyordu. bende o 40 dk nın 20 dk sı kucağımda tutmaya sonra yatırmaya başladım. 5 dk gecmeden uyanıyordu tekrar kucağıma alıp pışpışlayıp uyutuyordum. kucağımda uyutmuyorsam ki bunu genelde evde yapıyorum yatarak emziriyorum uyuyor önce memeden bi uzaklaştırıyorum kendim kenara cekiliyorum bekliyorum kıpırdanıp uyanmaya çalışıyo tekrar memeyi veriyorum ağzına bi on dk kadar daha emiyo sonra 5-10 dk daha bekliyorum yanında sonra kalkıyorum ve aralıksız 2 saat uyuyo. işim var diye kalkıyordum eskiden yanından yada bırakıp kucağımdan beklemiyordum hiç yanında o zaman bi daha uykuya dalamıyordu. ev işi yemek falan oluyor biliyorum ama acele etmeyin önce rahat uykuya gecmesini bekleyin sonra o kadar güzel uyuyorlarki bütün işinizi rahat rahat yaparsınız ☺️