Cik Kızlar kullanan varmı çocuğunuz büyüdüğünde sevdimi o tarz yatakları meltem smartın evli yatakları çok hoşuma gidiyor ama kullanışlı olurmu bilemedim aranzda alıp memnun kalan varmı erkek çocukları severmi o tarz şeyleri acaba
Eftelyaelin Cik benim kızım henüz 7 aylık olduğundan severmi bilmiyorum aldım ama ben seviyorum güzel duruyor 😂 beşik ve yatak boşta bekliyor öyle hanımefendi kanepede benimle uyuyor hayaller hayatlar işte
Eftelyaelin Cik şuan fiyat ne bilmiyorum ben tüm takıma 9 bin vermiştim Meltem değil ama Pierre cardin markası seçenek olsun size de memnunum şimdilik bende uzanıyorum uzun ömürlü gibi duruyor
Cik Lovers_33tantuniyam bende yavru ytaklı alıcam ama evlileride çok beğeniyorum ama öndeki çitleri falan kullanışlı olmazsa diye de düşünüyorum bakalım kullanan varsa ne diyecekler
Cik Eftelyaelin bende onun en az 1 yaşına kadar yatacağını düşünemiyorum ama misafir geldiğimde yatcak yer arıyoruz kalabalık olunca en azından gelen giden çoluk çocuk yatar diye birde fiyatlar çok artıyor alayım dedm ilk beğendiğimdeki grup fiyatına şimdi sadece yatağını alabiliyorum yani iki katı hepsi
Eftelyaelin Montessori ev şeklinde olanı almıştım gardrop şifonyeri ve yatağı gardropla şifonyeri ayrı seçmiştim toplam 9 bin vermiştim yatağı ve uyku seti dahil temmuzda aldım