Merhaba,
Yurtdışında yasiyorum, kizim 7 aylik oldugunda Türkiye’ye gidecegiz, 4 saatlik bir ucusumuz olacak. Sorum bebek arabasiyla ilgili. Travel system kullaniyoruz, su an 3.basligi kullaniyor kizim, iskeleti elbet katlaniyor ama oturma kismi katlanmiyor -yani google gorduklerim gibi kucucuk bir sey kalmiyor- bu ucaklarda problem mi? Almama ihtimalleri var mi? Bilginiz varsa paylasmanizi rica ediyorum, tesekkur ederim 😊