Başka şeylerde götürüyormu ağzına. Benm oğlumda herşeyi ağzına götürüyordu 1bucık yaşından sonra düzeldi biraz ama ben hala almadım parmak boyalardan. Oral dönemde olduklarından bellimi olur inde kimyasallar cok. Yıkanabilir boyalardan aldım ben bide yıkanabilir defter onla güzel ilgileniyor.