Merhaba güzel anneler kızım 9 ay 1 günlük örümcekte hiç yürümüyor adım atmıyor ellerimiz ile koltuk altından tuttuğumuzda adım atıyor. Ama sadece ellerini tuttuğumuzda kesinlikle adım atmıyor ve ağlıyor bu durumu yaşayan varmı acaba neden ellerini tutunca adım atmıyor sizce