Merhaba dikişlerim gayet iyi durumda görünğyor 33. Günümdeyim. Hala karnım var birde karın şişliğinin dışında dikişin hemen üstünde olan bir şişlik var normal mi acaba ağrı falan yok sadce dikişin üstü 2 parmak kadar yatay şekilde biraz daha şiş. Sizde de oldumu geçer mi ?