NurY 13,5 aylık canım ıkı haftadır gece emzırmıyrm.Uyanıyo Ama hala kesıntısız uyumuyo sanırım emerek uyutma olayınıda duzeltmem gerek kesıntısız uyku ıcın.Kalktıgında emzırmedım pıspısladım cok durendı ılk gunler kucagımda salladım ılk gunler uykuya cok zor daldı sımdı uyanınca 10 15 dk da dalıyo pıspısla