Eda-07 Merhaba hanımlar 10 ay 15 günlük oğlum var size bişey sorucam otururken ya da emeklerken olsun kendini ileri geri sallıyo sebebini bilmiyoruz hep boyle yapiyo yasayan var mı. Napicagimi da bilmiyorum. Çok şükür bi sıkıntımız yok herhangi
Belcim30 Eda-07 benim kızımla aynı dönem çocugu seninkide mesela ben müzik açıyorum ona eşlik ediyor o şekilde
balyanakannesiiiii Eda-07 heycanlanır gibi mi otururken bizimkide o şekilde yapıyor kollarını falan kasıyor
huzunkovankusu Eda-07 Evet bu normal, çünkü öyle öyle dengeyi bulmayı keşfediyor. Gelişiminin bir parçası 🥰
Ssda01 Eda-07 merhaba canım benimde oğlum 10 aylık benimde dikkatimi çekti denk geliyorum emekleme pozisyonunda sağa sola yapıyor sallanmaya bazende mama sandalyesinde yapıyor bazende müzik açıkken çok sık yapmıyor ama ara ara her günde değil ama bence normaldir endişelenmeyelim sizinde 10 aylık belki gelişim süreçlerinde vardır bu durum