secoz https://imgyukle.com/i/Ee9C1q kızlar nasıl olmuş? kızımla ilgili detaylar koymak istedim 🤭 kızıma hep lila giydiriyorum o yüzden üstünü lila yaptım. biberon ve emziği çok seviyor onları koydum uyku arkadaşı almıştım e bebekten onu koydum birde 3.5 aylık uyuyken eee ee diyordum onu öğrendi ben demezsem kendi kendine eee eee diyor onu da yapmak istedim 😊 mevlidde arka plana asacağım sonra da odasına asmayı düşünüyorum duvar halısı gibi 😊 Ama oyuncak pek içime sinmedi gibi
Honki_Ponki secoz çok güzel ve tatlı bir afiş olmuş bence tam kararumda bogmamışsınız afişi bir sürü şey koyaraka iyi düşünmüş sünüz hayırlı olsun inşallah bebeşiniz mevlidi🤲🏻