Nurellllaaa maşallah maşallah Allah da vermesin. Bir de bazı besinler rahatsızlık verir alerjiylr karışır ama alerji değildir. Doktorlar bağırsak gelişimi için onları yemesini üstüne gitmesini öneriyor. Alerji belirtileri nettir. Besin intoleransı deniyor yediği için kabız, gaz yapabilir bu alerji değildir yeni besinler denerken aklınızda olsun tabi siz de araştırın ama. Bizleri anamız babamız bebek salçasıyla büyütmedi özel alerjisi yoksa çok abartmamak sanki bebeğin gelişiminve anne pskolojisi için daha iyi olur gib geliyor bana. Tabi herkes nasıl rahat ediyorsa neye inanıyorsa onu yapsın ama bence siz de çok üzülmeyin salça yedi diye 😊 tüketim toplumu oldu herşey gibi anneleri de tüketiyor bu toplum