Aslında bu soruya 2. Çocuklu annelerin yanıt vermesini çok isterim . Benim bebeğim şuan 13 aylık , kardeş düşünüyorum doğmasına 2 yaşında olur yada 2.5 yaşında . Ama çok kararsızım . Benim bebeğim doğduğundan beri akşam 8.30 sabah 8 uyur dolayısıyla hep eve kitleniyorum bi yere gidemiyorum uyku saati olduğu İçin .çocuklar arası yaş farkı koysam tam çocuğumu büyütmüşken yeni çocuk olunca bi 5 sene daha evde kalmak zorunda kalacağım dolayısıyla bu süreç uzayacak. 30 yaşındayım. Şuanki enerjimi 4 sene sonra bulamayabilirim. Oyundu aktiviteydi çok zaman ayırıyorum çocuğuma , 4 yaşına geldiğinde bir kardeşi olsa herşeyi sil baştan yapabilirmiyim hiç bilmiyorum. . İki çocuk ağır olur mu acaba . Çalışıyorum , kendi işimiz olduğu İçin soğuk havalarda evdeyim onun haricinde hergün çocuğumla beraber işe gidip geliyorum . Düşünceleriniz nelerdir Çok kararsızım