Merhabalar ben kayınvalide yanında oturuyorum kendi evimiz var ama borcunu ödüyoruz 2 sene kaldı bitmesine eşim 2 sene bekle eşyaların iyisini alalım öyle oturalım diyor bende 2 sene beklemek istemiyorum bütçemize göre alıp oturalım diyorum siz hangisini tercih edersiniz ?