doğum yapali üç ay olacak kirkim ciktiktan sonra ara ara lekenmeler oldu ama adetim olmadi. ilk doğumumda kirkim ciktiktan sonra adet olmustum hemen bu ikincide olamadim korunuyoruz ve ikinci cocugum kaza ile olmustu ikisinin yaş farki da az. Şimdi yine aklimda deli sorular dun test yaptım negeatif çıktı ama neden hala adet olamiyorum🥴🥴🥴 ayni durumu yaşayan oldu mu yarin gidip kan tahlili de vermek istiyorum