Merhaba herkese. Ben kamuda çalışan bir memurum, eşimde iyi bir firmada memur. Biliyorsunuz ev fiyatları aldı başını gidiyor. Bulunduğumuz şehirde merkez ilçede hiçbir mahallede uygun fiyatlı ev yok. Deprem bölgesinde yaşadığımız için 10 yaşından büyük ev de bakmıyoruz. Elhamdülillah kiramızı verip geçinebiliyoruz. Ev almak istiyoruz ama çok yüksek miktar çekmemiz gerekiyor. Haliyle ödemesi de çok oluyor. Bu konuyu takıntı yaptığımı düşünmeye başladım. Günümüzü iyi geçiriyoruz fakat ileriye dönük acaba pişman olur muyuz, bilmiyorum. Çünkü geçen sene yarı fiyatına alabileceğimiz evleri ücretsiz izin alıp bebeğime bakayım evi her zaman alırız diye almadık. Fikirlerinizi merak ediyorum ama acımasızca yorum yapmazsanız sevinirim🌼