Seldarsln Sleepy yeni doğan 4 paket almıştım bebeğime yaramadı pişik yaptı 3 paketini 50 tl satıyorum 4 düncü paketten 5.6 tane kullandım onuda ücretsiz vericem.
Seldarsln Ronya1303 elimde 4 paket var 3 paket açılmamış 1 paket açıldı 5.6 tane kullandım bebeğim pişik olunca değiştirmek zorunda kaldım sleepy de elimde kaldı bende burdanda uygun fiyata satmak istedim