5ay 16 günlük bebeğimi doktor kontrolüne götürdüm çok ilgili olan doktor aşırı ilgisizdi hiç ama hiç beğenmedim bu seferki davranışlarını. Ek gıdaya nasıl geçeriz anlarız diye sordum sizinki biraz tombiş dedi beni diyabet bölümüne yönlendirdi diyet şeklinde ilerleyebilirsiniz dedi ve bebeğim tombiş değil. Sadece yanakları var. Şok oldum çıktım hastaneden eve geldim girmedim yönlendirdiği yere kapıda hep obezite çocuklar doluydu. Benim yavrum obezite değil ki😭 foto da atayım size bakın