Gece_ekspresi yok hani genel anlamda diğer zamanlardada yoğun oluyorsa o yüzden randevusuz almiyo olabilirler. Mesela bizim katta bir tane doktor var kimse olmuyo genelde olsada bir iki kişi ama alt katta 2 tane var orası yoğun belki bizim alt katta randevusuz almiyodur bilemedim.