Comologgo Yumurta 44 küsur, tavuk 47 küsurdu. Birinden vazgeçmek zorunda kaldım. Söyleyeceklerim bu kadar.. .. ..
Oglumunannesiyim__ Comologgo malesef bende çok üzülüyorum et yemek zaten hayalken artık tavuk bile lüks oldu ve sanırım bunlar daha iyi günlerimiz Allah sonumuzu hayır etsin
Glsn7581 Bundan 6 ay önce böyleydi maalesef.esim bimde çalışıyordu gene indirimde bişey olsa aliyodu.ama şimdi evde raporlu
bikerem Comologgo et balik kurumu bugun %48 zam yapti,zincor marketler bu akşam eti kiymayi nasil zamlandiracak bakalim😔
Tweetyy Comologgo saka gibi fiyatlar. Valla markete gidiyorum ona o kadar verilmez bu bu kadar etmez diye diye hic bisey almıyorum. Saçmalık
serebro Comologgo sozde asgari ücrete zam bekleniyor. Şükürcüler gelir birazdan ama hiçbir zam suan yeterli olmaz. Öyle bir döngü oldu ki herseye günlük zam geliyor. Akaryakıt her gün bir zam bir indirim diye gidiyor. Asgari ücret 10bin de olsa hiçbir değeri yok
Tweetyy bikerem dogru diyosun bi kilo üç kilo neye yarayacaksa. Aman valla aklim sasti zamlardan fiyatlardan
Ates_mami Comologgo yumurta fakir yemeği ya. Hiçbirsey bulamazsan yumurta yerdin makarna yerdin tavuk yerdin. Onlar da yok artık. Orta halli insan kalmadı artık. Ya zenginsin ya fakir