Comologgo yastığı almanızı öneririm. Bebeklerin beyin gelişimi 5 yaşına kadar devam ettiği için kafası düzelecektir her gittiğim doktor böyle söyledi. Normal doğum mu yaptınız? Çünkü doğum sırasında zorluk yaşandığında boyun kasları zarar görüyor ve kafasını çeviremiyor. Neden o yöne yattığının da sebebini bulmak lazım. Benim kızım yaklaşık üç ay fizyoterapi aldı. Şuan baya düzelme var kafa yapısında boynunu da çok güzel çeviriyor artık. Tortikolisten şüphelenmiştik çok şükür o değildi iyileşme hızlı oldu.