Bademmmmmm Merhaba bebeğim dün 11 aylık oldu bingildagi henüz açık ama biraz fazla açık dedi bu nedir başına gelen var mı kapanır mı korkmalımiyim
Busra-97 Bademmmmmm kızım 2 yaşında hala kapanmadi kendi doktorumuz 36 aya kadar normal olduğunu söyledi günlük düzenli d vitamini de kullanıyoruz endişe etmenize gerek yok :)
Merve Bademmmmmm 28 aylıkken kapandı. Genişse geç kapanıyor korkmayın. Tüm kan tahlilleri baş çevresi büyümesi vs normaldi😇
denizyagmurunannesi Bademmmmmm merhaba düzenli d vitamini kullandınız mı? D vitamini bu konuda önemli
ayse_seker Nedenini bilmiyorum ama benim bebeğim 13 aylık hala var açıklığı kapanmadı 18 aya kadar normal olduğunu biliyorum yanlış bilmiyorsam
Bademmmmmm Busra-97 ya bana açık biraz fazla açık eğer 18 aya kadar kapanmazsa ileri tetkik yapılır dedi önemli dedi korkuttu
Bademmmmmm Busra-97 bana niye o zaman hala kapanmamis büyük falan dedi bebeğim daha dün girdi 11aylik oldu canım ya yazarsan sevinirim
Busra-97 Bademmmmmm bana da aynısını söyledi saglik ocağında ebe , uzman doktorumuz da normal olduğunu herhangi bir sorun olmadığını belirtti