Sjsjjssj Selam kızları ben bu ay adet görmedim aynı şekilde komşum da daha olmamış ve eczaneden test aldım sabah yaptım tek çizgi bişe yok erken gebelik testi aldım neden adet olmadım ki
Sjsjjssj hafsahatun yani arkadaşım da olmamış adet bende olmadım mevsim değişikliğinden dedi ama bilmiyom
Tortilla_ Post açıp millete cevap vermeyeceksen meşgul etme burayı. Saçma sapan postlar da açıp durma.