Kızlar artık gercekten cok çaresiz kaldım aklınıza ihtiyacım var .Oğlum 2 ay 27 gunluk.Ne meme ne mama ne biberon hiçbişey istemiyor .2.ay aşısından beri böyle zarzor uyutup uykuluyken emzirebiliyordum ama şimdi uykusunda rahatsız ettiğim gibi basıyor aglamayı ama öyle böyle bi aglama değilyani.Sizler böyle bişey yaşadıysanız nasıl üstesinden geldiniz bi akıl verin ya hopluyorum zıplıyorum napıyorsam besliyemiyorum bi türlü kaşık şırıngada denedim agzında tutup tükürüyor ne zaman gececek bu zor zaman tecrübeli anneler lütfen yazın birşeyler 🤲