Deletedmom_14 Zezz 5-7 ve 13. Aylarda hem bexsero hem de nimenrix planladı doktorumuz, son dozlarımız kaldı.
Mustafatma 3 aylıkken 1. Doz vurulduk 6 ve 12 aylıkken vurulacak birdaha birde b tipi var oda 8 ve 14 aylıkken
Zezz Mustafatma 12 ayda vurdur tek aşı diyorlar oyle mi yapsam diyorum ama siz kac jere vurdurdunuz anlamafim 3 4 kere mi vuruluyo
Hndealnathn Oğlumun doktoru da 9 sene önce oğlum 13 aylıkken tek doz nimenrix i uygun görmüştü.bu ay başında kızımın 1 yaş kontrolu vardı onun doktoru prof o da 13 aylıkken tek doz nimenrix yapicam aşıyı alır gelirsin Nisan’da dedi öyle yapicaz
Mustafatma Zezz bizim ailede menenjit hastalığı olduğu için ben çok korkuyorum. Ondan dolayı 5 doz olucaz
Zezz Zerrinakarsu doktor 1 yasinda vuralim dedi niye dedi qnlamadim aaglik ocagi onumuzdeki ayolur dedi bocaladim..1 yasinda olursa oyle 4 5 doz vurmasi gerekmiyormus