tosbikannesiiii kızlar 2 sene oldu sanırım küp küp doğrayıp atmıştım fırımda yağla biraz kızartıp. bugun kıymalı yemek yaptım. acaba zehirlenirmiyiz biraz buzluk kokusuda var. atmaya kıyamadım 2 senelik patlıcanla yemek yaptım bişi olurmu acaba ya
Aklimdasin tosbikannesiiii bısı olcagını sanmamda o buz kokusu gitmiyor malesef. O yüzden ben koymuyorum sebze
Noname21 tosbikannesiiii patlıcanları bende karnıyarık icin koyarım ama en fazla 3 ay diye biliyorum süre açısından. 2 sene de tadına birsey olmadıysa da koku sinmistir
Bal_bebegim tosbikannesiiii 2 senelik mi 🙄 hicbir ürün buzlukta o kadar saklanmaması gerekiyor dikkat edin zehirlenirsiniz 😔
tosbikannesiiii Aklimdasin 2 sene beklettiğim için korktum sarımsaklo yoğurtla yicez artık valla patlıcan pahalı boşa gidertmedk istemedim atmaya kıyamadım
Aklimdasin tosbikannesiiii et olsa tamamda sebze sonucta zararı olcagını zannetmiyorum 🤷♀️ Yani ben olsam yerdim. Çok çok ölürüz 🤣🤪🌺
Sahinftma tosbikannesiiii bende atıyorum buzluğa ama o kış tüketirim yiyemezsek atarım 2 sene bekletmem. Yemek yapmasaydınız tüketmeyin derdim ama diğer malzemeleriniz ziyan olur tadına bakın içinizden nasıl geliyorsa onu yapın zehirlemez diye düşünüyorum ama besleyici tarafında kalmamıştır