Asuyar minnakannesii ben 4 yaşa kadar dondurma bile vermedim. İlk yediğinde yalamayı bilmiyordu 😂 gülüyorduk.
Mba0806 minnakannesii ya bu dediklerimi bir ögünde vermiyor ama 6 aya girdi gireli ek gıda sürecinde bunlrı veriyor sonra diyo çoçuğum gelişmiyor zayıf kaldı
minnakannesii Ohaezgi ben onu da kendim yapıyorum zaten onlar çürük gbi kokuyor ya da içine ne koyuyolarsa o kokutuyor
minnakannesii Tugce çoğunlukla evdeyiz zaten de arada işim çıkıyor birine bırakmak zorundayım . Hele kayınvalidem annemden 5 beter nişasta pişir ben onla büyümüşüm bak bişeyim yok diyor 🤦 65 sene önce nişasta bulduklarına şükür etmişler vermişler ne verceklerdi 😄
minnakannesii Teyzesi de çayın içine bebe bisküvisi hazırladı getirdi yok ya kendin ye vermem deyince bozulmuştu hâlâ görüntülü falan konuşurken “ teyzeciiim sen bize gel ben sana bisküvi yedirceem” diyor
Deletedmom27337 minnakannesii bize bile çok tatlı geliyorken bebek nasıl yesin annenize anlatın. Ve annenize bıraktıüınızda ek gıdasını hazırlayıp yedirmesini söyleyin yada hiç bırakmayın
Tugce minnakannesii ona bakılırsa benim ineğin memesinden taze sağılmış çiğ sütle beslenen tanıdığım var yaşıyor. Allah’ın takdiri. Savunmanın luzmü yok 😂😂ah bu yaşlılar
Deletedmom_7 minnakannesii hero baby sütlü ballı irmikli yediriyorum bebek ürünü zaten bir şey olmaz sonuçta
walkingmom minnakannesii yavrucum sürekli yemiyo sonuçta bi kerelik bişey söylersin bi daha vermezler korkma
minnakannesii Asuyar belli bi yaştan sonra görüp istiyorlar zaten ama şimdi biz ne verirsek onu yiyorlar ben çok gerek görmüyorum paketli gıda 6 aylık çocuk danoneee diye ağlamıyor sonuçta
Elfvli minnakannesii kizim 19 aylik 2-3 defa yemisligi var. Oda ablasının görüp merak ettiği için. Kavanoz mama da uzun yolculuk yaptığımız zaman yolda yedirmek zorunda kalmıştım. Sık olmadığı sürece birsey olacağını zannetmiyorum.