minnakannesii veriyorum ya da ver bir şey olmaz diyen annelerin bir tane mantıklı yorumunu bekliyorum onu vermenin ne katkısı var anlatsınlar lütfen, 6 aylık bebeğine veren varmış okudum az önce şok oldum bahanesi de şey zaten yiyecek ilerde.. bu nasıl mantık ya üşengeçliklerini örtme bahanesine bakar mısın🙄 evde yoğurtla meyveyi karıştırıp vermiyor içinde binbir çeşit koruyucu bol glikozlu hazır pudingi veriyor. Paketli gıdalar bizim için bile zararlıyken bebeğine vermelerine anlam veremiyorum. İlerde yiyecek zaten neden şimdiden vereyim diyeceğine ilerde yiyecek zaten dur şimdiden vereyim diyor😂