Bi yandan kötü bi durum bi yandan gözünüz aysın kızım o şekilde 6 aylıkken emziği bıraktı.Bibs kauçuk emiyordu büyüyünce eskidi ve ben elimle oynarken koparttım 🤭 şimdi de yeni aldığım emzikleri diş kaşıyıcı olarak kullanıp kenara fırlatıyor. İlk 1 hafta çok zor oldu ama şimdi alıştık.