Arkadaşlar dokuz aylık bir kızım var bugüne kadar hiç hasta olmamıştı ama bugün grip oldu oldu biraz ateşi var ve burnu akıyor ne yapmam gerekiyor bu konuda çok tecrübesizim ateşini düşürmek için ya da i iyileştirmek için ne yapmalıyım güzel bir zencefilli limonlu çay yaptım onu içirdim karnını sırtını yağladım. Alnına sirkeli su koydurtmuyor burnunu da temizletmiyor başka Öneriniz var mı ne iyi gelir @