MatmazelDeniz 2buçuk yaşında kızım ama 4 yaşında olsa da yaparım bunu çünkü seviyor. İrmiği sütle pişiriyorum. Biraz soğuyunca bal ekliyorum içine. Sonra buzdolabında tekrar soğutuyorum. Sonra küçük toplar haline getirip, rondodan geçirdiğim kuruyemiş karışımına buluyorum topları. Kızım çok seviyor hem de sağlıklı. 1 bardak süte 3 yemek kaşığı irmik ve 1 yemek kaşığı bal iyi oluyor