Aykizimm _atesbocegi_ Bir oğlum yok ama ufak adam diye bir sayfa var oranın desenli papyon ve pantolon askılarına bayılıyorum 🤭 Bir oğlum olsa o tarz giydirirdim 🥰😃
antropologanne _atesbocegi_ Ah evet, uykusuzluktan orayi kacirmisim 🙈 Bebim bebegim kiz, kizsa bir iki yer soyleyecektim. 😂🙈
antropologanne Balboceginannesi Evet, uykusuzluktan bazen yanlis okuyorum, yada hic okumuyorum, yada okuyup anlamiyorum 😂
Balboceginannesi antropologanne yok canım uyuyor şükür🤲 bir de 4 bucuk aylık kızım var da. Tek başıma bakıyorum. Uykusuzluk çok çekiyorum malesef