Badehandeyldz Elifimmm21 ben beğenmiyorum bez takarken altını tamamen çıkartman gerekiyor kaka yapmışsa sırtından taşıyor eşim almış şuan bizde sleppy külot bez kullanıyoruz bitsin de başka alim diye bekliyorum
Elifimmm21 Busemehmetbora kızım 8 küsür kg 5 no almıs sanırım uygun yani cırtlı bezlerde 5 kullanıyorduk külot bezlerde de bedenler aynı mı oluyor
FZC Elifimmm21 eşim bir ara molfixinkini aldı gayet kullanışlıydı ama ben her zaman cırtlı bezi daha çok seviyorum bana daha pratik geliyor
Noname21 Elifimmm21 ben kullanıyorum nirmal bez 6 numaraya geçince pişik yaptı Kilot bez kullanıyorum ama ben kenarlardan biraz yırtıyorum gevsetiyorim. Yoksa çok iz yapiyor
sedaozan Elifimmm21 bizim için tam bi işkence 🙄 benimde eşim yanlışlıkla almış bitsin diye bekliyorum her seferinde tam soyundurmak vs çok zor
Bebegim17 Elifimmm21 hemen değiştirmenizi öneririm çok kötü olduğu gibi lastik izi. Çiş de Kaka da hemen taşıyor. Paketi açmadan iade edin derim
Serapdnz Elifimmm21 kızım 15 aylık 8aylıktan beri kullanıyorum gayette memnunum taşıyor diye yorum yapmışlar ama hiç de taşmıyor doğru beden kullanırsanız değiştirirken alt kısmını komple soymak gerekiyor ama bence eziyet değil