Arkadaşım doğumdan 2.5 yaşına kadar sağarak verdi sütünü. Mama takviyesine ihtiyaç duymadilar hiç. En büyük sıkıntı endişelenme oluyor, endişelenmeyin, savaşmayın. Direkt emzirmek istiyorsanız gece uyku arasında veya gündüz karanlıkta, ayakta dolaşarak emzirmeyi deneyebilirsiniz. Duşta emmeyi seven de var, belki sizin bebeğiniz de onlardandır. Gönlünüzce bir sonuç olur umarım.