Merhaba , üç aylık bebeğim var ateşi yok ancak balgam var birkaç gündür. Balgam nasıl geçer tecrübelerinizi paylaşır mısınız. Aferin şurup veriyorum. Serum fizyolojik sıkıp burnunu temizliyorum sürekli. Sağlık ocağında illiadin pediatrik sprey yazayım dedi . Sprey işe yarar mı bilemedim.