8 ay 13 günlük olduk son ¾ gündür hiç yemek istemiyor mama da içmiyor kitliyor ağzını ⅔ kaşık yese zorlasam hemen kusuyor. Atak dönemindeyiz. Çok zorlanıyorum. Tam 1 saatte kahvaltısını yaptırıyorum son kaşıkta hepsini kusunca çok üzülüyorum oturup ağlayasım geliyor. 8.ayda bu sorunu yaşayan oldu mu?