Kızlar merhaba size bişey danışmak istedim benim kızım 17 aylık yani bir buçuk yaşındaki 6 ayından beri hiç püre arı mama vs yemedi hep katı yedi hala da kahvaltısı falan normal bizim gibi yiyor ama anne sütü hiç almadığı için hipp organik mama ile büyüdü hala devam ediyorum ama artık bırakıcam o yüzden de arı mama aldım ilk kez yedi normalde asla yemezdi böyle püre mamaları kahvaltıdan sonra arı mama pişirip yedirdim uykuya geçerken de normal bakkal sütü verip yatırdım akşam uyku saatinden öncede arı mama yedirip biberon sütüni içirmeyi düşünüyorum siz arı mama verdiniz mi düzeniniz nasıldı? Yani günde iki sefer mi versem yoksa sadece yatarken mi yedirsem kararaız kaldım ama biberonu asla bırakmıyor uyurken mutlaka ya süt yada mama içmeden uyumaz yani onu bırakmak bi seçenek zaten deil 😂 sizce arı mamayı gece mi gündüz mü vereyim yada iki öğün olarak versem olur mu gün içinde zaten 3 öğün yemeğini yiyor o ayrı o yüzden kafam karıştı