M-elisa Kızlar, ihtiyaç sahibi birine kızımın eşyalarını göndermek istiyorum. Kargoyu en uygun fiyatlı nasıl hallederim? Yurtiçi kargodan baktım, 1 kiloya 40 lira diyor. Fazla eşya göndermek istiyorum ama 😔
Ates_mami M-elisa PTT en uygunu. Kardeşim Bayburt’ta üniversite okuyor. Ona bazen paket gönderiyorum. En son koli yaptım bundan 1 ay önce. 14 kg idi. Hem kg hem kolinin ebati olarak hesaplanıyor. Hesaplama nasıl bilmiyorum ama işte orta boy bir koliyi doldurdum orda tarttilar 14 kg idi. 63 TL falan ödedim. PTT uygun yani. Aras ile geçen yıl eltimin kızına gönderdim. 5 tane kazak. Koliye koymadım. Posetteydi öyle sardım. Herhalde kilosu 2 kg yoktu 85 TL ödemiştim. Bence yapacağınız en doğru şey sigacagi kadar koliye koyun iyice bantlayin. Pttye verin. Ebat olarak da hesaplandığı için yani kolinin yarısı boş olmasın
Deletedmom_21 M-elisa aynen daha uygun canım diğerleri ozel olduğu icin ptt en iyisi biraz gec gidiyir ama olsun
Alerjikkoala M-elisa Dolap uygulamasından hesap açın ikinizde ordan satıyormuş gibi yapın kargo parası en az o şekilde çıkar.
ZmrNsa09 M-elisa dolap üzerinden gönderin kargo boyutunu da en buyuk boy secin 18 tl civariydi sanirm