demirnalmes merhaba anneler bebeğimi goldbaby spaya götürdüm her şey güzeldi ancak ısıtma sistemleri elektrikli sobaydı bana çok saçma geldi. kayseri de olup gittiğiniz ve memnun kaldığınız spa merkezi var mı
Kayseriyaglamasi demirnalmes alya baby tek geçerim çok kaliteli çok samimi bir yer odaları da size özel emzirmek falan çok iyi oluyor ikramda da bulunuyorlar 1 nisan randevu aldım bir ay önce yerlere çok hızlı doluyor çünkü
demirnalmes ilk önce oraya randevu almıştım bir arkadas suyu tam boşaltmıyorlar dedi diye vazgeçmiştim güvenilir mi acaba?
Deletedmom_21 demirnalmes yok alakasi yok suan kayseride 1 numara yer diyebilirim bosaltma olmazsa mikrop kapar bebekler ee allah korusun oyle bisi olsa zaten tepki alarak kapanir ama suan herkes oraya gittigi icin sira bile zor bulunuyor
Buse_efe demirnalmes ben erken gittim randevuma yarım saat vardı benden öncekinin suyu tamamen boşaltıldı bebeğim için yeni su hazırlandı süremiz doldu üzerini giydirirken su boşaltılıp yeni bebek için su hazırlandı