Anneler🌺
Danışmak fikir almak istediğim konu şu ; bebeğim şu an 10 aylık ve işe başlamam gerek süreci uzatmak adına şimdilik rapor aldım ama 1 ayım kaldı ve sonrasında artık başlamak zorundayım. Son bir kaç aydır evin tek sorunu bu bakıcı mevzusu içimin kanayan yarası bulamıyoruz daha doğrusu buradaki kadınlar sadece evlerinde bakıyorlar eve kimse gelmiyor, bebeğimi bir başkasının evine götürmek istemiyorum. Kreş de düşündük ama daha çok küçük biraz daha büyümesi gerekiyor. Başka bir şehirdeyiz ailelerden uzaktayız kayınvalidem çalışıyor, annem de ablamın çocuklarına bakıyor, gelemiyor. Anneannemin gelip bakabileceğini söylüyor ama ben kıyamıyorum yaşlı kadın sonuçta zorlanır mı bebek ilgi oyun istiyor. Nasıl bir süreç olur denesem mi bilemedim.