DefneMeva0411 Kızlar bu mamayı nasıl ısıtıyorsunuz? Isıttıktan sonra bebeğiniz içmezse hemen dolaba kaldırıp aynı mamayı geri ısıtıp veriyor musunuz? Tekrar ısıtılınca besin değeri kaybolur mu kullananlar yardımcı olabilir mi?
Aysecela DefneMeva0411 şişesinden genel olarak içtiği miktar kadar biberona boşaltıyorum sıcak suyun içinde tutuyorum hemen ılıyor zaten şişede kalanı da buzdolabına kaldırıyorum ama 24 saatten fazla bekletmiyorum kalanını. ısıtılmış olanı zaten bir daha kullanmıyorum ne olur ne olmaz diye
Esra26 DefneMeva0411 ben ısıtmadan veriyorum daha doğrusu oda sıcaklığında soğuk olmuyor genelde zaten, vermeden biraz önce kalorifer peteğinin üstüne koyuyorum, ılıklaşıyor
DefneMeva0411 Aysecela Esra26 Ben de sıcak suyla ısıtıyorum öyle yapıyorum ama bazen ısıtır ısıtmaz içmeyince geri kaldırıyordum dolaba 2.kez ısıtılınca içindeki vitaminler felan özelliğini kaybediyormuş artık içmeyince döküyorum 😏 Teşekkür ederim bu arada kızlar cevap için ☺️