Mihrakuzusu Kızlar 5 ay olacak doğum yapalı. Anesteziyi spinal olmuştum iğne olandan. Şu an adetim ve ben böyle bel ağrısı görmedim. Hayatımda hiç ağrımazdı ama şu an sanki ikiye ayrılacak belim. Sizde de oluyor mu
snowflake Mihrakuzusu bebeğim bir buçuk yaşında neredeyse hergun ağrılarım var bazen çok siddetleniyor gün içerisinde bagzi hareketlerimde sınırlı oluyor çünkü hemen bel ağrısına kaliyorum
Mihrakuzusu snowflake Nasıl geçer ne yapmalıyız acaba ya gerçekten çok çok kötüyüm. Oturup kalkamıyorum resmen