9 buçuk aylık olduk ama prematüre bebek 8 buçuk aylık olacaktı. Emekleme yok sürünüyor sadece ayaklarını kullanmıyor elleriyle çekiyor kendini komando gibi. Desteksiz hala oturamiyoruz. Bacağında doğum lekesine benzer leke var ve doktorlar bunun için nörolojiye yönlendirdi her gören normal değil bu nörolojik bir durum dedi ayın sonunda randevumuz var ama korkuyorum bir sıkıntı mı var diye 🥺