Selam kızlar, oğlum 8,5 aylık. Bu zamana kadar anne sütüyle geldik. Fakat sütüm çok çok azaldı ne yaptıysam arttıramadım. Mama + meme şeklinde gitmeye kadar verdim ek gıdanın yanında. Ek gıdaya geçtik ve gayet iyi iştahı. Ne versek yiyor🧿 Formül mama olarak Sma 2 aldım ama asla içiremedim🥺 Her şeyi yiyen bebeğim nefret etti resmen. Ne biberonla ne kaşıkla asla içmiyor. Tadını mı yadırgadı anne sütünden sonra bilmiyorum. Koca da bir paket almıştım başka bir mama mı deneyeyim? Yoğurtla verdik dün internette öyle bir şeyler diyordu ama ne yapacağımı bilemedim. Yarın doktor kontrolümüzde soracağım ama sizden de bir çözüm duyarım diye yazmak istedim🤦🏼♀️