Defnemdenizim Kizlar kasimda dogum yaptim. ocak 4, subat 9 da adet oldum bu ay hala gelen yok. Test yaptim negatif ama normal mi bu kadsr gecikmesi
Birdunyabircennetannesi Defnemdenizim Test yaptın negatifse normal gecikme olmuştur yani. Korunuyor musunuz kaç gün gecikti?
elifizm Defnemdenizim 13 gün gecikip.bir de negatifse gebe olduğunuzu sanmıyorum, doğumdan sonra ilk 1 yıl düzensizlik olabiliyor. Ayrıca korona ve aşı da gecikme yapabiliyor yakın zamanda olduysanız
rua_da_senhora_das_verdades Defnemdenizim 8. ayda ilk adetimi oldum. 9.aydayız günüm geçti ve olmadım.. Emzirme varsa normal 👍
Defnemdenizim Birdunyabircennetannesi evet canim korunuyoruz 13 gun falan oldu eveli gun test negatif çıktı ilk bebem normal mi bilemedim kontrolum ay sonu başına gelen bilen var mı merak ettim
Defnemdenizim elifizm yok covidte aşı da olmadim yakin zamanda baska bir saglik sorunu olmasindan korktum bilemedim herkesin basina geliyir mu boyle diye
Dyg1dyg Bende dogum sonrası 3.ayda oldum. Sonra adet gunum geldı olnadım takı 20gun gecıktı oyle oldum. Bıkac kez yıne boyle gecıktı yenı duzene gırıo. Ki ben asla, adet gexıkmesı yasayan bırı olmadım hıc. Dogum sonrası normal demekkı.