Normlde zaten düzensizliğim oluyordu, son 3 aydır da 35 gunde oluyordum 5 gun gecikmeli olarak. Neyse bu ayda 35 gunde olucm sandım ama şuan 42 gun oldu 12 gunluk geckmem var geri çekilme ile korunuyorz 3 yıldır. Arada boyle uzayan geckmede yaşıyorum zaten ama neden olablir hanımlar sol memede de çok sızlama var koltuk altıma doğru ağrıyor. Karnımda ağrıyor ama bir türlü olamıyorum emzirmeyide 6 ay. Once bıraktım sol memede zaten elime gelen bişwy vardı doktora gittim meme dokusuna benziyor dedi ultrason çekinicem hafta sonu. Bide kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum bu adet gecikmeleri içn. Randevu yok buyuk ihtimalle özele gidecm. Biraz kilo aldım ondan gecikmiş olablir miyim.? Geçen hafta dahileyede randevum vardı gitmişken beta da verdim negatif çıktı. Hamile değilim olsaydı 1 haftalık geckmede çıkardı diye düşünüyorum. Meme de ağrı da var ya hani acaba süt hormonlarım mı yükseldi o mu gecikme yapıyor kafamda deli sorular 🥺